21 April - Ikea & besök.

 
Idag stack vi ut till Svågertorp.
Nicko tog  en räkmacka på Ikea, den va för fan möglig!!!
Äckliga Ikea.
Ät aldrig där.
 
 
Medan Nicko år, messade Malin & jag.
Vi hade bestämt att o ses en snabbis idag. Men vi hade inte bestämt tid.

Igentligen skulle vi in på Kvik, men stack iväg när Malin skrev att dom kom om en stund.
Men innan vi stack hem så handlade vi på Biltema, frukost till mig på Kinabox sen hem.
 
Jag gjorde ett bord heelt själv, haha.
 
Malin och Björn kom en stund efter jag ätit, Oliver & Mini var också med.
Mycket söta =)
 
Prins han myser gärna.
 
Tog dessa två när vi var ute sista rundan för idag.
 
Oh, älskade scilla . . .
Lakritz gillade inte dom, efter jag tog ett kort på dom, så pissar han på dom!!
 
Ikväll blev de en sväng till Maxi, en hel kass med massa skit . . godis mm.
Och ett kg gooooda tomater.
Jag är galen i tomater, för er som inte visste de =)
 
I morgon eller lite senare tänkte jag visa vad jag fick hem i brevlådan i fredags, förutom min arganolja . .
 
Nyfikna ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0