26 April - Ny dag o massa o göra.

 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Är sängliggande periodvis, fruktansvärda spänningar i nacken. Som resulterar till smärta, jätte ont i skallen o käkarna. Testat allt jag kan komma på dom senaste 15 åren. Sjukgymnastik, akupunktur, bettskena, samtal, yoga osv. Men nu ger jag upp, bokat tid på en salong jag är stammis på för att spruta in botix i käkmusklerna. Hört massa om det och hoppas att det funkar på mig. Fy vad negativ denna komentaren blev. Allt bra med dig? Några roliga planer för sommaren? Resa? Jag är tyvärr studerande och har en valp, så det blir ingen resa för mig i år. Så hoppas på en bra svensk sommar med sol o värme :)

2013-04-26 @ 16:32:59
URL: http://mylifeismyeverything.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0