30 April - Ny mobil & nya saker.

 
Idag var Nicko hos mäklaren, sen banken.
Sen stack vi iväg o fixade en sak =)
 
Blev Willys efter de.
 
När vi kom här utaför så hade brevväraren precis lämnat vår trappa, så vi haffade honom o frågade om det fanns ngt till oss.
Och de gjorde de, min mobil !!!

Nicko gick o hämtade ut den på posten o gissa om jag satte igång den direkt.
 
Fixade lite med den gamla mobilen, sen stack vi i väg med den.

När vi kom hem var Nicko nannig, så han somnade på soffan.
Jag stack iväg o kollade i lgh, han hade spacklat köket en gång idag.
 
Ikväll blev det currygryta, kyckling o massa goda grönsaker. Ris till de.
 
Glömt visa mina nya saker, här kommer lite bilder.
 
 
 Ögonskugga från Peggy Sage.
 
 
Dag & nattkräm.
 
Ny sminkväska från Make Up Store, glittrig :P
 
Nytt linne, ljus lila. 
Prins hoppade upp o satte sig när jag skulle ta kortet.
Så jag tänkte, då får han vara med då.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0