7 April - Testat nytt recept.

God kväll.

Idag sov vi länge, 9.30
 
Sen gjorde jag vid mig medan Nicko åt, sen stack vi o handlade bullar och sen vidare för o sköta en hel del ärende.
 
Vi var inte hemma från efter 15 tiden.
Blev att gå ut med mupparna direkt.
 
Sen kom vi på att vi inte har dippa till ikväll, så jag gick till Coop.
Tog ju vårjacka, för solen sken så fint.
Hann inte långt, från det började o regna . . sen snöade det också.
Solen kom åter fram, skönt tänkte jag . . men när jag vatt inne på Coop, och skulle hem.
Gissa vad !? Jå då haglade de för helvete.
Ont gjorde det.
 
Ikväll har vi testat nytt recept, det var ok. Men gör de nog inte igen.
 
Nä nu ska jag tvätta håret.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0