Bentränning.

Testade de nya koffeintabletterna idag, shiiit! Dom va bra.
Jag var inte det minsta trött på gymmet, vilket jag annars är bara jag kommer innanför dörrarna.
Tummen upp för dom!
 
Vi tog lite bilder på gymmet.
Alltid skoj med kort.
 
Knäböj.
 
Snart slipper jag mina smala ben, haha . . .
 
Smygreklam.
O ja, jag hade shorts på mig för första gången på typ 2 år utanför vår egen dörr haha.
Riktigt skönt o träna i shorts. Ska leta fler sköna.
 
Jag var väldigt vig o mjuk i musklerna igår, vigare ska jag bli !
 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Grymma ni är :) Jag kom nyss hem, varit hos föräldrarna i ett dygn..

2013-04-07 @ 15:07:30
URL: http://mylifeismyeverything.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0