Bildbomb från veckan.

 
I veckan har vi haft fullt upp.
KNappt varit hemma.
 
 
Vissa blev svitta och gick med röven bar, haha.
 
Om kvällarna när vi kom hem blev det massa vovvemys.
 
Trött Prins lånar mina kuddar.
 
Arbetsskadad, illa. Gjorde mycket ont. Det är ju mina egna naglar, så jag blev förbannad.
Men jag lagade den själv. Har ju akryl hemma ; )
 
Jag har varit hos tandläkaren i veckan också, fått min skena.
 
Igår gick vi upp till Noblessa, passade på o kolla en sväng i några butiker.
Jag fick en skinnjacka. Supersnygg!
 
Snygg kökslucka och snygg bänkskiva inne på Noblessa.
 
 
Gick genom pildammarna när vi skulle hem.
 
Mer kommer senare idag . . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0