Duschat & slängt mig i sängen.

Nu har jag duschat o tvättathåret.
Hoppade direkt ner under täcket.
Ont i min stackars fot. Trampade ju fel när jag gick till MAS förra veckan.
 
Nicko ser på årets första MotoGp.
Så när han gjort de, ska jag föna håret.
 
Ligger här o surfar runt.
Haha, vilka goda skratt man kan få. Vilka offer det finns.
 
 
Vi har lite roligt på G.
De som inte fått höra, det är utan av anledning.
Haha ;o)
 
Om typ 2 veckor har vi en stor grej o fixa.
Nicko sa att vi fixar de på 3 dagar. Ska bli trevigt o se om vi är så duktiga.
 
Nä nu ska jag lägga upp en film på Youtube sen surfa på nagelsidor.
 
Mitt Vitlökshjärta =)
 
Skott från gullrankan jag satt i glas för o få rötter.
 
 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Vad har du för dig denna söndagkväll?

2013-04-07 @ 22:59:01
URL: http://mylifeismyeverything.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0