God kväll.

Sitter här i soffan o degar, ska snart ut med vovvarna.
 
Blev en sväng till Buketten idag, men mest skit där.
In en sväng på hemtex, skulle ha en kudde till. Men det var slut.
 
Sen in på Malmborgs en sväng, handlade en hel kass med grönsaker =)
Efter de hade jag lite ärende och sköta.
 
Innan jag stack hem, blev det Flugger här borta på Köpenhamnsvägen.
Tog lite färgkartor.
 
Ut med vovvarna när jag kom hem, sen upp i stan.
Tänkte, kanske Hemtex hade kudden där, me icke!
 
Köpte iaf ett par superhärliga trosor.
Sist jag köpte så fick jag förliten storlek.
Så där ligger ett par fina sidentrosor som inte går på mig, haha.
 
När jag kom hem så fixade jag bland böcker, sladdar och sorterade allt i byrån i datarummet.
Sen blev det middag, korvstroganoff och ris. Precis som det var tänkt.
Ibland ändrar jag mig i sista sekund.
 
Sitter iaf här o surfar nu, klickade nyss hem en 100% Arganoil, 100 ml.
Min frisör sa ju åt mig o sköta håret bättre hahah.
Så jag har börjat o ha inpackning och allt möjligt skit.
 
Aja, jag ska visa mina nya trosor sen. Nu ska vovvarna ut.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0