Hej igen.

Så, nu har jag ätit kvällsmat och efter det borstat tänderna.
Nu har jag hoppat i säng.
Prins han kämpar här för o komma in under täcket, men jag håller emot.
Lakritz torkar ansiktet i täcket, Nicko ser fotboll.
 
 
Vi är supertrötta, vatt uppe sen o5 ju.
Men ändå ville Nicko se på fotbollen.
 
I morse hade jag ju tid hos tadläkaren. Men jag hade ju blandat ihopa tiderna.
Fick 8.45 & 9.15 och välja mellan. Det hade jag helt glömt, så jag va hos tandläkaren redan 8.30
O självklart var där massa folk, så jag kom inte in före heller!!! Där emot senare.
 
Men iaf. 
Jag fick gjort en bettskena, ska hämta den nästa gång jag ska dit.
Fick ny tid o fixa till en tand som retar mig.
 
Hoppas skenan hjälper!!!
Skulle vara skönt.
 
Jag lovade ju o visa trosorna jag köpte idag, men har glömt o ta kort.
Så jag lånar bild från Twilfits hemsida.
Köpte bara ett par, visste inte vilken storlek jag skulle ha ju.
Sist köpte jag satintrosor, XS. Hon sa att de var som en 36/38.
 
Men neeej. Det var det absolut inte. Möjligt vis kinesstorlek.
Jag har 38/M i trosor. Men Twilfits behöve jag S.
 
 
Så jag kommer att köpa fler.
Supersköna.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Haft en bra torsdag? :)

2013-04-11 @ 16:50:01
URL: http://mylifeismyeverything.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0