Sovdags.

Så, nu har jag hoppat ner i sängen.
Trött som ett as.

Haft fullt upp hela dagen.
Skulle duschat ikväll, men pallar fan inte.
Får göra de i morgon.
 
Nicko började 05, så jag var ensam o fixade o donade första 2 tim.
Sen fick jag hjälp, blev även fika.
Gissa om de satt bra med grov macka och rökt korv!
Haha . . .
 
Sen kom mer hjälp, men då gick tyvärr de två andra.
 
Jag behövde lite grejor som fattades, så jag stack o hämtade de + gick med vovvarna.
Vi åkte sedan med Håkan.
 
Vi va inte hemma från 18 tiden.
 
Eva bjöd på middag ikväll, pizza & kebab.
Skönt o slippa laga mat efter att ha varit borta hela dagen.
 
Nä gott folk, det var allt för idag.
Ny dag i morgon. Så nu ska jag sova och vakna upp pigg.
 
Sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0