20 Aug - Början till migrän igen.

 
Har inte orkat skriva/lägga upp ngt på ett par dagar.
Men ska försöka finna intresse o göra de igen.
 
Kanske visa snygga träningskläder ?
 
Här får ni iaf lite bilder som jag inte visat.
 
Söt Prins & mina nymålade naglar.
 
Mmm, gott.
 
Snuttas.
 
Galenpannan Prins.
 
Trötter.
 
Blev fika hos Jönssons i förra veckan.
 
Idag har vi tränat nere i Limhamn igen.
Mycket bra gym där.
 
Jag har haft besök idag, redan kl 10 i morse.
Sen har jag varit o klippt mig.
De blev ca 10 cm kortare, minst. Men skönt.
 
Sen blev det en runda till Emporia.
Nicko köpte nya skor, blå & gula. Fräcka.

Jag fick med mig hem 3 st toppar. Lila, svar & röd.
Vi åt på Max, så när vi kom hem orkade vi inte äta mat.
 
Nu sitter jag o kollar på tv & messar med Sabrina lite.
 
 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Början till migrän? Stackare. Jag vet precis hur det är. Jag har migrän nån gång i månaden. Fyyy. Krya på dig. Kram.

2013-08-25 @ 10:21:32
URL: http://mylifeismyeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0