Lite blandat från de senaste dagarna.

I fredags var det ingen vanlig dag, för det var Lakritz 7 års dag =)
Fina fina Lakritz
 
 
Nya klor, beiga med guldglitter. 
Trivs bra med den färgen.
 
 
I lördags var vi o handlade på Malmborg när dom öppnade.
Blev bla 3.5 kg kalkonfärs haha.
 
 
Sen stack vi till djuraffären o handlade hundmat.
3 kg av Eukenoba & 3 kg av ProPland ( lax & ris ) + en kattleksak, en mus.
 
Petra ringde o frågade om vi inte kunde komma till Leoslekland, hon o Julia & Anton va där.
Så vi cyklade hem med hunnamaten o sen dit.
 
Haha . . där blev en hel del kort & videos!
Usch fy vad jag fick prova på saker.
Jäkla Julia :P
 
 
Sen gick vi hem o vilade lite.
På kvällen blev de Texas Longhorn.
 
Nickos mat.
 
Min.
 
 
Efter maten gick vi en sväng på Triangeln.
Blev en sväng på Peak Performance.
 
Inte så bra bilder, men ack va dom satt bra !!
Snygga & sköna var dom!
 
 
Idag har vi varit o tränat ben.
Nicko hade sin nya träningströja på sig, jag hade mina nya leggings ( vi köptede i förra veckan, glömt o visa ).
 
 
 

Blev kalkonbiffar till mat idag, mycket gott.
 
Ikväll har jag tvättat.
Haft tvätthjälp.
 
Medan allt hängde på tork, bädda rent i sängen, så hade jag inpackning i håret ( ca 1 timme ).
Nu är håret hur mjukt o fint som.
 
Nu är vi trötta.
 
 
Oh provade en söt väst på Emporia.
Lite stor, kunde haft en stl mindre.
 
 
Snart dags o nanna kudden.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0