Lite uppdatering.

Har inte blivit att jag suttit vid datan speciellt många minuter senaste tiden.
Tänkte uppdatera er lite.
 
 
20 år sedan farmor dog ( 25/7 ), så mamma & jag la blommor på graven,
 
Snokar på balkongen.
 
Nya naglar.
 
Prins gillar också Lexington.
 
 Mera snokande på balkongen.
 
Vi var på fotboll i torsdags.
Mycket bra platser.
 
 
Mys i fredags.
 
Gårdagens väder.
 
Förra fredagen var jag o gjorde en synundersökning.
Nya glasögon + solbrillor blev det.
 
 
Såhär har Prins sovit i natt, innanför örngottet.
Han sov så sött, så jag fick sova utan kudde hela natten.
 
Äntligen är vi i gång med träningen.
Idag tränade vi en övning per muskel.
 
Benen fick smaka på 250 kg 10 gånger, även jag klarade de!!
 
Saliv i skägget.
 
Min skrutt.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0