12 Dec - Ångest!!

Sån jävla ånget o inte må bra.
Jag vill träna. Jag saknar o träna . . 
Hur skönt hade det inte varit o gått en timme på bandet ? tränat benen ? el varför inte armarna lite ?

Ikväll har jag inte känt av halsen alls, jag hoppas de håller i sig, jag vill träna. Kommer gråta om jag inte får träna snart.
 
 
Sitter här o lyssanr på musik. Alla bra låtar som jag hör på när jag tränar.
Aaaah jag ska fan träna på lördag!
 
 
Satt o kollade genom bilder från träningen.
Och det gjorde inte saken bättre.
Aah va jag får damp!
 
Bilden är tagen 15 Januari i år.
 
 
Bilderna e tagna i nov.
 
Här ser ni en som börjar bli så nöjd!
 
En tidig morgon vid 06, nörjd för de.
 
Den flabbige magen e snart borta, nöjd är jag som fan !

Syns de hur nöjd jag börjar bli !?
 
I sommar ska även jag gå i shorts.
 
Min älskade & jag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0