17 Dec - Ingen bra start på dagen.

 
Morgonen var mycket seg.
Kom inte iväg från närmare halv fem i morse.
 
När vi väl kom till gymmet så kändes bandet som en pina!!
Efter 35 min gav jag upp.
 
Började träna med Nicko, men de kändes heller inte bra.
Hatar o ha sånna dagar!!
 
 
 
 
Efter gymmet så stack vi hem.
Han åt, jag surfade lite, duschade o sånt.
 
Stack iväg till Sabrina.
Sen bort till Mobilia.
Hade ju tänkt o handla på Willys, men dom hade ingen kycklingfärs.
Så jag handlade på Malmborgs i stället.
 
Hem o åt lite.
 
Sen gick jag en runda till mormor och morfar.
 
Kom nyss hem.
Slö som ett as, men ska fan inte sova för de.
Tänkte börja med maten snart.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0