26 Dec - Emporia & Träning.

 
Sovit så jävla dåligt i natt.
Vaknade vid 1 tiden, se låg jag vaken en timme. Somnade om . . . vaknade vid 5 och sen vid 8 tiden.
 
Åkte till Emporia med mamma en runda, men fy helvete va folk.
Dom va ju som galna. REA REA REA . . 
 
Jag skulle ha en tröja på H&M till Nicko, som inte va på rea . . .
Tur de inte fanns i hans storlek, för den jävla kön . . .
 
Köpte iaf 2 par trosor inne på Twilfit, inte rea men fina för de.
 
Klia örat, det e gott.
 
Benträning stog på schemat idag.
Inte alls på hugget.
 
Men 77.5 kg tog jag i denna övningen, 10 x 3
 
 
Mördade låren här.
 
Jag fick prova o träna baksidan i denna maskinen ( inte den övningen Nicko gör på bilden, uatn en annan).
Undrar om jag kan gå i mor !?
 
Efter gymmet handlade vi mat. Sen hem.
 
Nu är Nicko hos sin mamma, jag ligger på soffan. Seg som fan.
Vovvarna har problem, vem ska ligga var.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0