27 Dec - Shopping & träning.

God kväll.
Jag har inte suttit vid datan idag, från nu.
Så jag tänkte att jag får ju uppdatera er lite ;o)
 
Vaknade vid 9 tiden.
Gick med vovvarna, sen gjorde vid mig.
Ringde pappa och pratade lite.
 
Va på Mobilia strax efter 10 tiden.
 
Gick runt o kollade lite. Shit va folk e galna när det e rea.
 
Hittade fina tröjor på H&M, men ja . . jag köpte inte dom, heller inte kavajen jag kollat på länge.
Varför ? Ja . . . den som de visste!
 
Hittade en tröja till Nicko, så den köpte jag. 
Kollade på leggings & linne till mig själv, men nä . . . jag gick.
Jag kom inte långt, från jag ångrade mig o gick tillbaka och köpte de.
 
Hittade shorts till Nicko, men visste inte vilken storlek han hade i just dom.
 
Träffa Petra o ungarna, snackade lite.
Dom stack på sitt håll & jag gick in på Ica.
Köpte mat och sen stack hem.
 
Bytte om o sånt.
En stund senare skicka Nicko sms, så jag gjorde mig helt klar då.
 
Vi mötte upp 2 st killar som Nicko jobbar med, dom skulle med o träna.
 
 
Jag gick 60 min på bandet, brände ca 550 kalorier på de.
Sen tränade jag biceps.
 
Efter träningen stack vi hem.
Åt mat, spagetti och köttfärssås.
Jag åt 2 st mackor, köttfärs & bara sallad. Hoppade över pastan.
 
Nicko somnade på soffan, jag låg & surfade på mobilen.
När han vaknade, duschade han sen stack vi till Mobilia.
 
Jag skulle ha kavajen, men den fanns självklar inte kvar.
Sen gick vi till JC, där köpte Nicko 3 par jeans till sig själv och jag fick ett par.
 
 
Efter de blev det Kicks, där köpte jag ansikskräm.
Stadium efter de.
 
Där blev det 1 par shorts till Nicko.
Shorts till mig och ett par leggings.
 
Efter det så köpte vi pizza & vars en cola zero.
 
Ikväll blev det till o tvätta håret, såg för jävligt ut.
Haha . . .
 
Nu sitter jag o skriver med Petra på datan & surfar.
Om en stund blir det BINGEN.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0