3 Nov - Rent slut!

Eftersom Nicko va ledig i dag med, så ställde vi inte klockan. 
Vaknade vid 10 tiden. 
Va på gymmet vid 11.30
 
55 min på bandet för min del + baksidan av armarna. 
 
Sen snabbt hem o fixa lite,  sen iväg igen och fixa lite annat. 
 
Ikväll är jag rent slut i ryggen.  Drygt!
Vi la oss i sängen redan vid 21. Jag surfar runt lite på nätet och löser korsord i mellan åt!
Dags att stänga ögonen strax! 
 
 
 
Efter träningen äter vi ett sånt här gott choklad. 
 
Mina troll.
 
 
Tänt ljus här i sovrummet. 
Så mysigt.  Mysigt att dessutom se folk ha sina ljusstakar tända.
 
 
Min garderobsblomma i hallen . . .
Hitta ett litet skott idag där i krukan.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0