Äntligen är tavlan klar.

Seg morgon . . .
Tog lång tid innan jag kom upp ur sängen.
 
Sen när jag väl kom upp, gick allt som satan.
 
Bädda, fixa maten, diskade, plockade undan, fixade klart min alslagstavla mm.
 
Sen var det dags för träning.
 
35 min på bandet, sen kom den en som gick på bandet vid mig som stank svett . .
Kunde fan inte stå kvar, så jag tog crossen . . . o va fan. 
Efter 22 min kom där en o ställde sig på crossen vid mig, den JÄVELEN stank också svett.
Det var bara o gå där ifrån, mådde fan illa.
 
7 min cykel, sen blev det lite armar.
 
Här ser ni herrerna, Piff & Puff träna.
 
Min ram + korken är nu ihopa limmat. Kommer sitta som berget!
 
Ska be Nicko borra upp den i veckan, kanske !?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0