14 Feb - Alla Hjärtans Dag.

Idag är det ju alla hjärtans dag.
Tramsig dag tycker jag.
 
Man kan väl visa kärlek alla andra dagar ?
Varför just denna dag ?
 
Jo för butikerna ska tjäna pengar på massa choklad o skit.
 
Jag håller med en person, som jag läste hos. 
 
" alla hjärtans dag är för butikernas skull & för alla fjantar som ska förlova sig"
Haha  . . som jag skratta när jag läste de.
 
Nä kan man inte visa kärlek de andra dagarna på året. då får det fan vara så.
 
Idag har vi varit på Lutz, Media Markt, My One och Maxi.
Blev scanner på Media Markt.
Hade inte tackat nej till Windows surfplatta ; )
 
 
På Lutz hitade jag en lampa, aaah va fin.
 
 
Hade vatt snygg i stora rummet.
Den är inte så fin på bild, men den va i verkligheten.
 
Nä nu ska jag stänga ner locket på datan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0