18 Feb - Lika trött idag igen.

 
Jag är fan inte piggare idag alltså.
Men oj så mycket vi har fått gjort idag.
 
Vatt borta precis hela dagen.
När vi kom hem så hade vi sjukt med paketer o en avi i brevlådan.
Oj oj, rena julafton =)
 
Sen stack vi o åt pizza. 
 
Igår fick jag nya uppdateringar till mobilen, shit va mycket bra saker jag fick!
O kameran . . Den va kanon innan, men nu jävlar är den vass.
 
Testade o ta kort medan Nicko va på Posten o hämta ut paketet han köpt till mig =)
 
 
Ikväll blir det Ullared sen sängjävlen!!
 
I mor ska jag upp i stan, kolla runder medan Nicko går på ett möte.
Sen ska jag hinna träffa FinaBina en stund!
 
Vill ni se vad jag fick i paktet av Nicko ?
Stor paket =)

Kommentarer
Postat av: Vanessa

Åh, så söta! :)

2013-02-18 @ 21:17:40
URL: http://valmer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0