21 Feb - Nästan vårväder !?

Idag har de ju nästan varit vårväder.
Solen lös och de kändes skönt i solen.
Men de höll inte så länge, sen frös man igen =/
 
Idag har jag vatt på gymmet, hade med min min personliga tränare. 
Så jag kommer ha grymt ont i morgon tror jag.
 
Efter träningen handlade vi frukost mm.
Sen åt vi.
Jag startade direkt med bakningen, kanelbullar.
 
Hade lovat Nicko de, plus att han skulle ge till Tord.
 
En av oplåtarna, innan jag gräddat dom.
 
Sen stack jag o postade viktiga brev =P 
Bort till frisören, bokade tid till nästa vecka.
Hoppas jag inte behöver klippa fööör mycket!!
 
Sen till Sabrina. Fika, Zero och skitsnack i 3.5 timme.
Inte illa!!
 
 
Nu sitter jag o väntar på maten ska bli klar.
Sen efter de ska jag hoppa in i dusche, svinig som jag är och inte har duschat sedan träningen än.
 
Ska även tvätta håret, wow.
 
Haha.
 
Tog detta kort i morse, äntligen lös solen tyckte vovvarna.
 
Nä nu får de va nog, kanske slänger in ngt skojsigt senare =)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jo tack det är okej, men dagarna e lite kämpiga. Alla tabletter som Charlie ska ha varje dag. Och så måste han ut o kissa varannan timme. Då han inte kan hålla sig längre än så. Pga alla tabletter, bla vätskedrivande. Han dricker flera vattenskålar varje dag och kissar kopiösa mängder. Så man är lite låst och får planera dagarna efter Charlie osv.

Jag har inte fått hem parfymen än. Men jag gillar den, älskar exotiska dofter. Varför köpte du parfymen om du ej gillar körsbärsdoft? :)

Näpp ska lägga mig nu, ska på samtal med min lärare imorgon. Och även luncha med mamsen. Natti!

2013-02-21 @ 22:23:17
URL: http://mylifeismyeverything.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0