3 Feb - Hej & hallå.

 
 
Ja det var ett tag sedan.
 
Var börjar vi ?
Hmm . . .
Mitt troll.
 
Båda trollen.
 
 
Min käraste är dessutom sjuk =(
Under dagarna har han fått mysa med vovvarna själv, medan jag flängt runt o fixat saker ; )
 
 
Köpt ny hoodie, härlig färg & härligt tyg.
Pink nails ; )
 
 
Fått hem massor med saker jag beställt.
Visa i mor ? kanske : P
 
Hoppas de andra jag beställt kommer snaaart.
 
Får även visa mitt fina halsband jag vann i en tävling =)
 
Skulle träffat Pullan idag, tyvärr blev det inte så ;(

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ja du måste visa allt du beställt o fått hem. Sprang din helg med snabbt förbi?

2013-02-03 @ 22:10:34
URL: http://mylifeismyeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0