5 Feb - Snöslask & Efterlysning.

Igår blev det sent, i morse tidigt.
Vi var så trötta när klockan ringde.
 
Men har man massa saker för sig, så har man inte tid o ligga o slöa i sängen ahhaha.
 
Vilket skitväder, vaknade till vit mark.
Eller vitslaskig för o vara exakt.
 
Hoppade ändå på min cykel och fick gjort allt jag behövde ha gjort.
Finns inget väder som stoppar mig, hahah.
 
Blev klar med allt snabbare än jag hade tänkt mig, så jag hann sticka till Sabrina o snacka lite.
Hjälpte Rithe lite också. Hon höll på med gardiner & borden o lite sånt.
 
Ikväll har vi ätit pressad potatis, panderade kycklingfileer och bea sås med sallad.
Gott som bara den.
 
Lite senare blir det Hollywoodfruar, ost, kex och vindruvor.
Fint ska de vara, hahahahhha.
 
Nä nu ska jag hoppa ur kläderna o ner i soffan med mitt täcke.
 
Vet du någon som har ett sådant bord till salu eller du ska sälja ett ?
Maila då mig, [email protected]

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0