7 Feb - Klick klick.

Hej!
 
 
SItter här i soffan, trött!!
Verkligen rent slut!
Men ska iväg o träna sen, om Nicko orkar.
 
Idag ringde klockan 6, upp o skulle tvätta håret.
Men det såg helt ok, så jag orkade inte tvätta de hahahha.
 
Gjorde vid mig o så.
 
Va i väg ett ärende på sjukhuset, tog bara en timme. Skönt.
Man behövde knappt vänta.
 
Sen gjorde jag lite andra ärende.
Hemma vid 13.30 tiden. Härligt.
 
Skulle dammsuga, men va fan . . jag råkde somna när jag satte mig i soffan.
Så jag får städa i mor istället ahaha.
 
De senaste dagarna har jag klickat hem lite örhänge.
Här är de jag köpt.
 
 
Vita/silver.
Tvåfärgade.
 
Rosa e ju sött.
 
Klickade hem röda, bara för att nån enstaka gång har jag ju nån tröja med lite rött på :P
 
O dessa stålörhänge med rosa stenar.
 
Tåler ju inte vilket skit som, så det måste jag ju tänka på.
Mina hål i öronen blir rent röda, såriga o ömma/svullna.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0