Bäddning på G

Shit va Prins bäddar. . .
Han går runt runt runt på min kudde.
Det är hans sätt o bädda. Trampa ner kudden helt, sen biter han tog i ändarna o drar upp dom.
Ser så roligt ut.
Tyvärr har jag inte lyckats få de på film.
 
 
Dagens middag blev köttfärssås och spagetti.
Sjukt gott.
Köpt ny krydda, den gör köttfärssåsen mycket godare.
 
Nu är det Ullared som rullar på TV, sen ska jag se 2 1/2 Men, efter det ska jag hoppa i säng.
Min nacke är rent sne och illa. Orkar inte hålla huvudet uppe mer.
 
Plus i morgon måste jag gå upp tidigt för jag börjar tvätta 07.
Drygt när klockan ringer, men ack så skönt när all tvätt är på plats igen.

Ska bädda rent i sängen, det gör jag 2 dagar i veckan. 
 
Nä nu är reklamen slut.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0