Min lilla Lakritz

Lakritz brukar inte vilja sitta innanför kläderna mer . . .
Men ikväll ville han.
Jag satt här i soffan o surfade, sen kom han smygandes o ville sätta sig innanför min OnePiece.
Så nu sussar han hos mig.
Hur sött är inte de !?
 
 
Nicko gick precis in i duschen, sen när han e klar ska vi hoppa i säng.
Så man orkar gå upp i morgon!!
 
Har lite o fixa på förmiddagen, sen ska jag till frisören kl 13, efter de till MAS och sen ett ärende.
På förmiddagen måste jag städa!!
Här ska även sorteras tvätt, ska tvätta på tis morgon kl 07.
Suck o stön, hatar tvätta såå tidigt. Men vill ha undan den på tisdag . . så det var bara o acceptera tiden ahha.
 
Ska laga mat på förmiddagen för två dagar i morgon, så är det bara till o värma på tisdagkväll när vi kommer hem.
 
Sitter o kollar på Tradera, hittade en sådan gubbarutig kavaj där, helt ny . . 
Aldrig använd, prislapparna kvar tom!
Det är ju ett bra bevis på att den är ny =)
 
Lite sugen . . . får se.
Den finns ju inte i butik mer =/
 
 
Nä nu ska jag fortsätta surfa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0