Snygga möbler gör en glad.

 
Inredning är ngt jag älskar.
 
Byta möbler, de är vi rätt duktiga på ;o )
 
Denna skänk kommer från Nilssons i Svedala, 4395 :- 
Perfekt som tvbänk tycker jag.
Men den blir förliten för oss, vi som ska ha större tv.
 
 
 
Denna skänk är också snygg, den är från Ilva, 6299 :-
Dock är det alm uppe på, vill ha ek.
 
 
Vid matbordet, det stora vi har, vill jag gärna ha ett avlastningsbord.
Detta är i min smak, fel träslag bara. 
Det kommer från Hem Möbler, 2150 :-
 
På hyllan ska de ligga böcker, uppe på en snygg lampa ( kanske min Ullaredslampa el en med ekfot o vit skärm ), lycktor & ljus och snygga fotoramar.
 
Över ska det hänga en spegel. 
En sådan typ.
Den kommer från Lutz, 699 :-
Har ngr fotoramar som hade passat perfekt och stå under denna spegel.
 
Gillar ni med inredning ?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0