24 Juli - Sjuk men är inte ledsen för de =)

 
God kväll.
Denna nöt har blivit sjuk.
Förkyld & svullen i halsen.
Men jag har det bra för de =)
 
Inte orkat lägga in bilder alls.
Men tänkte passa på o göra de nu när jag fick lust.
 
Bilderna kommer inte i ordning, utan jag bara lägger in dom haha.
 
Prinsas & jag.
 
En del nya saker har köpts.
 
Min nya Lexington keps.
Nytt linne, fick det av mamma & pappa.
 
Bilden tog jag när vi var på Emporia.
Nicko var inne på Hugo Boss o provade en tröja. Det blev även att han köpte tröjan.
 
3 par nya jeans från Gina Tricot.
Ena rosa paret klippte jag till shorts.
 
3/4 arms tröja.
 
Pike från Henry Lloyd
 
Här är Nicko Hugo Boss tröja.
 
Mina muppar.
 
Skulle bädda rent, slängde allt i hallen. Prins är då inte sen o lägga sig där.
 
Vi har köpt mini vattenmelon. Inte bara jag som gillade den.
 
 
I morse cyklade Nicko o jag till Svågertorp.
Han skulle ha ny sadel. Sedan stack vi till Hansa.
 
Blev en väska . . .
 
Och nya handdukar.
Skönt med lite nytt ( och extra fint ).
 
Nicko köpte en plånbok, Tiger Of Sweden, jävla märkesbög :P
 
Sen stack vi till coop o handlade kakor, sen hämtade vovvarna o sen tog vi en fika hos mormor och morfar.
 
Ikväll stack Nicko pappa och jag ner till Ribban, sen Sibbarp.
Dom badade.
 
 
 
 
 
 
 
Vi tog alla vars en glass innan vi cyklade hem.
 
 
Fick en fin lyckta av pappa idag =)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag ser att du är shoppaholic precis som jag är :)

2013-07-25 @ 19:54:13
URL: http://mylifeismyeverything.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0