11 Mars & 12 Mars - Lite bilder.

Igår orkade jag inte skriva.
Tvättade precis hela dagen, sen hade jag migrän.
Vilken tur jag hade att jag fick min migrän efter jag tvättat klart.
Så jag hamnade på soffan vid 18 tiden, precis när jag somnade till, så ringde de !
Gissa om jag blev sur.
 
Men somnade om, vaknade inte från 19:45
Hoppade ur soffan. ut o gav vovvarna mat, sen ut med dom.
Blev sedan till o plocka upp all tvätt, äta lite, plockade ur disk o satte in nytt sen soffan igen.
 
Idag har jag haft huvudvärk bara, men de räcker tycker jag.
Lagom drygt.
Men ni som inte haft migrän . . va glada för de.
 
Ni smultronälskare . . . ni har väl inte missat denna ?
Den va helt ok.
När man drack den, så smakade den inte mycket . . men eftersmaken var smultron.
 
I lördags blev det pizza, gott gott.
 
Köpt nytt puder.
 
 
Denna herre vaknade tidigt i morse, satte sig på min mage o tittade på mig på detta vis, tills jag vaknade.
 
Här är en som letar solstrimmor dagarna långa =)
 
Morgonmys med en trött Lakritz.
 
Mina fina vovvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0