18 Mars - Snacka om röra.

 
Idag vaknade jag vid 7.30 tiden.
Låg kvar tills Nicko skulle upp.
Gick med vovvarna då.
 
När han kört, så pälsade jag på mig och gick en timme.
När jag kom tillbaka till vår gata, så tänkte jag. Hmm jag ska nog göra utfall sammtidigt som jag går.
 
Inte lätt när det stormar!!
Jag tappade ju balansen, gissar på att de såg himla roligt ut.
 
Men jag skiter i de =)
 
Sen gick jag hem o duschade, sminkade mig och så.
Tog en tur till stan. Kollade runt lite.

Köpte en pensel, skuggpensel för o vara exakt.
Ska testa om den ger bättre suddeffekt än den jag har nu.
 
Man vill ju inte ha några skarpa kanter runt ögonen.
 
Stack sedan till Sabrina en stund.
Vi satt o snackade lite. 

Stannade inte så länge, skulle iväg o handla o sen gå med hundarna ju.
När ja kom till Ica, så va hela affären full med en jävla massa ungar.
Dom var överallt & ivägen!!!
 
Jag blev så jävla irriterad, så jag glömde både grädde & jäst.
Men de kom jag på när jag kom hem.

Men lat som man är, så orkade jag inte gå igen.
Stack ut en runda med vovvarna, usch va dom hatar va ute när de blåser.
 
RIngde Paulina, hann inte prata länge från de ringde i mobilen. 
Tänk att ett samtal kan ändra så himla mycket på en gång, haha.
Det blev upp & ner genast. RInga hit & dit.
 
Stack sedan iväg ett ärende plus jag passade på o handla jäst . . men glömmer ÅTER grädde!!!
Nu orkar jag inte bry mig!
De får fan vara så.
 
När jag kom hem så började jag med maten.
Men innan jag hann starta de, kom Nicko hem.
Vi skulle iväg o förnya våra gymkort, så jag hoppa i jackan o skorna sen stack vi.
 
Nu är vi åter hemma, maten är på G och vi är glada för o vara inne o slippa blåsandet.

Ikväll måste jag baka inför morgondagen.
 
Nä nu ska jag läsa min nya favvisblogg.
Vill ni veta vilken ? klicka här =)
 
 

Kommentarer
Postat av: Martina

Så söt du är.
Tack gullis!! :))
Vad ska du baka?

2013-03-18 @ 21:18:16
URL: http://tiniseen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0