19 Mars - Promenad till Emporia & Mobilia.

I går hade jag bestämt mig för o gå till Emporia.
O i morse när jag vaknade, gissa vad !? Jo de hade snöat.
 
De hindrade inte mig.
 
Jag pälsade på mig och gick ändå.
Eftersom de blåste som satan, så kunde jag inte cykla.
Så jag gick dit, hade min bajk med mig.
 
Motvind, snö & halt . . . ändå tog de bara 30 min o gå dit.
 
Skulle köpa en kofta, dock hade dom inte XS där.
Störigt måste jag säga.
 
Var inne på Sephora o köpte en parfym.
Där fick jag en prov på primer, ska testa den.
Fick ju tips av Martina, Too faced shadow insurance, den måste jag ju också prova.
 
Primer är ju ett måste!
 
Iaf.
Gick in på Willys också, handlade lite grejor.
Eftersom jag tvunget skulle ha den där koftan, så var det bara o klä på sig igen och traska till Mobilia.
Oh vilken tur, där fanns koftan i min storlek.
 
Vanlig enkel 3/4 arms. Satt perfekt på mig.
 
Sen stack jag hem till mina vovvar.
Skönt o komma in i värmen.
 
Damma, dammsuga, sortera tvätt, kasta skit och laga mat . . det var eftermiddagens sysslor.
Blev panerade kycklingfileer, currysås, ris & sallad.
 
Ikväll blir det Ben&Jerry, Nicko & Jag i soffan, hahaha.
För övrigt blir det att hoppa i säng tidigt.
 
 
På söndag är det hundutställning och jag ska dit.
Ska heja på Natalie & hennes lilla chihuahua ju.
Längtar =)

Kommentarer
Postat av: Martina

Duktig du är som promenerar så mycket. Det är nackdelen med att ha bil och bara bekväm -man kör tyvärr överallt :/

Vad spännande att du ska testa primern. Vet att många makeupartister använder sig av den och tycker den är fab. Har du provat än?
Vilken parfym köpte du? :)

2013-03-20 @ 11:47:55
URL: http://tiniseen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0