20 Mars - Lite sömn.

Inatt sov jag inte länge.
När kl var 4.50 så var jag så jävla förbannad och gick upp.
 
5.30 ringde telefonen.
Vovvarna vaknade, så jag gick ut med dom.
 
Vi hann inte mer än utanför porten, sen kissade dom direkt.
Sen ville dom upp, men icke sa Nicke. . . Vi fick ju gå lite till iaf.
 
Sen väckte jag Nicko.

Vi stack redan 6.30 i morse.
Hemma igen vid 9 tiden.
 
Jag skulle tvätta lite, bla den nya koftan.
O när jag kommer ner . . HORA FITTA alltså . . EN jävla maskin funkade.
 
Ja det var bara o kolla vad som var viktigast.
 
Jag orkar verkligen inte springa här upp & ner idag. Sjukt halt när man ska ner till tvättstugan ju.
Tror ni Bertlands saltat där ? Neeeeej, varför skulle dom !?

Ah va jag får damp på dom!
 
Nä nu får jag asa röven ner i tvättstugan igen. 2 maskiner kvar, yeeeah!

Kommentarer
Postat av: yasmine modell mamma och fru

samma här
fast har inte haft tid att blogga
så kör instagram kraam

2013-03-21 @ 16:41:16
URL: http://www.yasminegill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0