21 Mars - Supertrött, Kortläsare & Revenge.

Morgonen blev inte trevlig.
 
Kl ringde 05, gick upp o klädde på mig och sånt medan Nicko gick med vovvarna.
5.45 var vi utanför gymmet.
Drar gymkortet i kortläsaren, vad händer ?
Absolut inget.
Vi kom inte in!!
 
Lagom förbannad!!
 
Men det var bara till o åka hem igen.
Vi åt frukost o lite sånt.
Jag somnade i soffan en timme.
 
Sen bytte jag om, ringde ett samtal.
När jag var klar så tog jag vovvarna o gick.

Blev en vända till Geilis, där fick vovvarna godis.
Stannade inte så länge. Sen gick vi vidare.
 
Va hemma igen vid 13 tiden.
Då såg jag lite på tv, surfade o så.

Middag blev det vid 18 tiden.
Panerade kycklingfileer, beasås, klyftpotatis och sallad.
 
Tiden gick snabbt ikväll, helt plötsligt va det dags o köra o handla.
Sen promenad med vovvarna.
 
Nu sitter jag o väntar på att Revenge ska börja.
 
Sen ska jag sova, supertrött.
 
Måste visa en ska.
Fått höra av folk innan att en garderobsblomma, där kan man inte ta skott.
Jag tänkte, det måste jag ju prova.
 
Kollade i vasen idag, o vad såg jag !? Jo rötter ;o)
Så när där e mer rötter, ska alla planteras!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0