30 Mars - En bomb small här i gatan bredvid.

I morse när jag sov, drömde jag att jag vaknade . . . Hänger ni med !?
Haha .
 
Jag vaknade i drömmen av att de lät konstigt. När jag tittade ut så var det en bomb som small på Pilåkersvägen, sen kom den aska o allt möjligt skit flygandes in i vår gata.
Hela gatan va svart & vit.
Haha . . .
 
 
Kunde inte somna om, klockan va bara strax före 6.
Men låg kvar till 7. Sen kollade jag ut, aah de snöade.
Gick med vovvarna, måla fejset sen väckte jag Nicko.
 
Vi stack o handlade lite på Malmborgs.
Nu duschar han, Prins o jag myser, Lakritz sover i sängen.
Just nu.
 
Tänke lägga upp lite kort som jag missat o lägga in.
 
Mina fina örhänge jag vann hos Martina.
Tror jag tar dom på mig ikväll =)
 
I förrgår gick jag ett ärende, gick genom pildammarna…
 
Nu har Prins krypit in i min OnePiece och sover gott. Mina ögon är trötta, tänkte så ner locket på datan nu och vila en liten stund.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0