5 Mars - Vårväder.

Dagen började bra. Solen lös ju!
 
Gick upp & klädde på mig, var redo för dagens promenad redan 7.20.
Vovvarna och jag gick i rask takt ner till Limhamn och tebax.
Vi gick en hel timme.
 
När vi kom hem så slängde dom sig på mattan medan jag gjorde mig klar, sen åt jag.
Så fort solen tittade in i vårt storarum, så låg båda två där.
 
Fick ett samtal, frågade om jag inte ville komma o äta frukost, sen sticka o handla.
Men eftersom jag redan hade ätit, så hoppade jag över de. Men vi stack o handlade.
Sen stack jag vidare för o handla annat.
 
Nu är jag hemma, sorterat tvätt. Ska ner i tvätttstugan strax.
 
Ikväll ska de vara rent =P

Nä nu ska jag ta ngt o dricka, skriver senare o om ni har tur . . . så visar jag lite bilder ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0