8 Mars - Fredag .

Morgonen börja inte bra.
Nån dum jävel fick mig så förbannad innan jag ens kom utanför trappan.
 
Han gick förbi vår dörr, Lakritz morrar till, då säger idioten utanför dörren.
-Idiothund.
 
Jag öppnade dörrjävlen kvickt och frågade va fan hans problem var.
Då springer apan upp o stänger sin dörr snabbt.
 
Fega äckliga gay!
 
Ser jag honom, fy fan vad jag ska skälla ut honom.

Folk e så jävla fega.
 
 
Sen gick jag iaf ut, brr vad kallt de va.

Hem o duschade, tvättade håret, åt och sminkade mig.
Sabrina o jag hade bestämt att vi skulle ses idag, så jag cykla iväg o mötte henne.
Vid 11 kom Daria. Haha . . Vad vi skrattat åt henne idag. Hon är så himla rolig.
Drar sånna jävla historier om ryssland.
 
Efter allt pervosnack, rysslandsnack o fika stack jag hem.
Vi gick med mupparna, sen bort till en butik och kollade.
Vidare till affären, handlade de vi skulle, men allt fanns inte så vi stack till Coop Forum.
Tur vi har nära, haha. . . Sen glömmer vi ändå GRÄDDFIL!!!
 
Spel o damp på samma gång!
 
Nicko sussar nu, Prins med, Lakritz med . . .Lakritz sover för en gångs skull hos mig.
 
Sen ska vi se Gladiatorerna, äta gott sen hoppa i säng.
I morgon ska Nicko vara lärare hela dagen, så jag får roa mig själv =)
Kanske en tur till Emporia el ngt.
 
Nä nu ska ja väcka Nicko.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0