9 Mars - Tidig morgon, skönt.

När ni läser detta, är Nicko o jag och handlar.
Jag gick upp tidigt och gjorde mig klar.
 
Det är skönt o komma upp tidigt o få saker gjorda innan alla andra vaknar.
 
Dessutom ska han iväg och va lärare hela dagen ;o)
Jag tänkte cykla till Emporia då.
Hoppas jag hinner hem före 12 från denna morgongrenj.
Så när jag kommer hem ska jag först ut med vovvarna, sen cykla till Emporia.
 
Ser ut till o kunna bli fint väder.
Hoppas på lite värme, vill slippa vinterjackan.
Fast nu har jag inte haft Goose på ett par dagar, använder Abercrombie nu.
Slippa den stora tjocka jackan.
 
Vill kunna ha kavaj eller skinnjacka ju =)
 
Typ sådan.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0