God Kväll.

Sitter här o surfar runt.
Måste köpa en primer till ögonen, men v ilken ?
Hittade en från Beauties Factory som verkar bra.
Jag behöver primer, skuggan sitter mycker bättre & får fram finare o skarpare färger.
Använder ni primer ? vilken ?
Finns de någon ni absolut inte rekommenderar ?
 
Eva ringde ikväll, hon frågade om jag ville sminka henne när hon ska på glitter&glamourfest.
Shit vad jag blev nervös, jag sminkar aldrig någon annan än mig själv.
Får öva på Nicko, hahha.
 
Hon ville ha sotade ögon, shit . . .de svåraste.
Nä de blir till o öva öva öva.
 
Nä nu ska jag springa in o hoppa i soffan, för Nicko har somnat där.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Nu mår jag lite bättre, men känns fortfarande tungt givetvis. Men Charlie kommer alltid att finnas i mitt hjärta. Haft en mysig helg? Det har jag, varit fullt upp. Och har även tingat ev valp, samma ras som Charlie med en annan färg och en tik :)

2013-03-17 @ 20:43:54
URL: http://mylifeismyeverything.blogg.se
Postat av: Martina

Testa too faced shadow insurance :)

2013-03-18 @ 21:25:25
URL: http://tiniseen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0