Låång dag, Gladiatorerna & kokta ägg.

Dagen har vatt låång, verkligen väldigt lång.
Gick upp rent i onöda i morse ju, jävla Träningsverket!!
 
Stack redan 8:30 i morse. 
Hade lite o fixa, sen blev det Malmborgs Mobilia ett par ärende.
 
Va hemma igen vid 12.30 tiden.
Lagade mat, gick med vovvarna sen slängde jag mig på soffan.
Aah så skönt. Somnade 20 min. De behövdes !!!
 
Sen stack jag iväg igen. Va åter hemma vid 19 tiden.
Kokade pasta o värmde köttfärssåsen åt Nicko & gick med vovvarna.
Sen var det ju dax för Gladiatorerna, final!
 
Dom vi hejade på, dom vann!
 
Nu kokar jag ägg åt Nicko, han duschar, vovvarna sover . . .
 
Tänkte lägga in kort idag, men orkar inte hämta mobilen. 
Den ligger på laddning i sovrummet och jag sitter i köket.

Men lovar o lägga in i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0