29 Maj - Nya skor, Mobilia & tårta

Denna sista veckan har gett mig sådan huvudvärk.
Längtar tills fredag, för jag tror allt släpper då.
 
I morse var jag seg, vaknade vid 8 tiden, låg kvar till 8.30.
 
Gick med vovvarna, hoppade in i duschen, målade mig, åt frukost.
Sen kom Petra.
 
Hon fick leka med vovvarna undertiden jag satte upp håret & borstade tänderna.
Vi stack bort till Mobilia.
Jag ville kolla på skor. Hittade ju ballerinaskor jag ville ha borta på Emporia.
Ångrade att jag inte köpte dom . . . så jag tänkte, de e lika bra innan dom tar slut.
 
Snygga till jeans ju.
 
Fick ett sött arnmand av Petra idag.
 
Vi sprang runder på Mobilia,stötte på mormor & morfar =)
När det var dags o sticka hem så ösregnade de.
Så vi gick in i djuraffären, Malmborgs & Buketten. När vi var klara så var det uppehåll.
Skönt.
 
När jag kom hem så plockade jag upp all tvätt, jag tvättade igår ju.

Sen stack vi bort i lgh. Plockade hem rengöringsmedel, dammsugare & min stora lyckta.
 
Jag hamnade på soffan när vi kom hem, ögonen blev tunga!!
Somnade ett par min, sen ringde Tord till Nicko. Sen kunde jag inte somna om.
 
Vid 16 tiden gick jag o hämtade Tyson, tog en promenad med honom.
När mamma o pappa kom hem, så stack vi o hämtade mormor och vidare till Svågertorp.
Blev middag där ute.
 
Sen körde vi o firade Petra.
Oj så många bra presenter hon fick av oss. Oj oj oj!!
Jag är så fiffig.
 
När vi kom hem, så gick vi med vovvarna.
Pappa, Nicko och jag.
Vovvarna är ju de tre små grisarna. hahaha.
 
Vi gick i stadionparken, nyfikna ju.
 
Nä nu ska jag se liiite mer tv.
I morgon är det en speciell dag, så vi får alla hålla tummar & tår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0