Idag firar vi med lite nya saker.

Idag har vi äntligen lämnat Bertlands äckliga lgh.
Sååå skönt.
 
Äntligen slipper vi ohyra o allt annat skit man hade där.
 
Jag rekommenderar inte Bertlands Fastigheter !!!
 
Vi hade besiktning där kl 15 idag.
Oh så petiga dom var, oooh där va ngt litet skit där på kanten . . .
 
Ja men inte fan gnällde vi när v i fick den lgh o där va fullt med förra ägarens saker kvar.
O hur skitiga fönster vi hade när vi flytta in, eller skitiga golv mm . . .
 
Men iaf, vi har nu lämnat deras skit och det firade vi med o åka till Emporia o köpa ngt skoj.
 
Denna superfina Lexingtonkudden fick följa med oss hem.
Visst gör den sig bra i vår soffa !?
O fler blir det nog :P
 

Gillar Lexington butiken, många fina saker & trevlig personal dessutom.
Vi småkollade lite på handdukar där inne också.
Men lite väl dyra tycker jag. 595 kr för en st badhandduk. Hmm, man torkar sig lika bra med handdukar från Hemtex tycker jag.
 
 
En till skön lång klänning. Likadan som den gråa jag köpte för ngn dag sedan.
Superskön!!
 
 
 
Nicko köpte sig en sladd till tv&datan. Så vi kan se film där igenom.

Våra köp var mycket bra =)
 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Vad händer denna lördag? Solen skiner, varmt o blå himmel. Jag ska på grillfest ikväll. Ska bli trevligt :)

2013-06-01 @ 11:01:50
URL: http://mylifeismyeverything.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0