27 Nov - Tidig benträning och mysdag.

Idag blev det benträning.
Där var bara en människa när vi kom vid 5.30.
Men kl 6.30 börjar Crossfit, då kommer det en hel del.
 
 
Jag började med smithmakinen, röven fick smaka på pisk idag!
Knäböj en massa gånger.
 
Sen blev de utfall, 15 kg på var balle, kunde tagit mer . . . men man ska inte överdriva!
 
Det blev även knöböj med rep, 73 kg.
3 set med spark också.
 
Efter det blev det pressen som man sitter på. 82 kg. Ballarna skakade efter de.
Sista övningen blev benspark.
 
Jag undrar om jag kan gå i morgon !?
 
När vi kom hem, la jag mig på soffan med vovvarna.
Självklart somnade vi.
 
Låg kvar i soffan till 11.30 sen kissade vovvarna en snabbis.
 
Jag vet att jag ser jävlig ut i håret, men vem fan ser bra ut i håret när man ligger ?
 
Regnade, inte lönt o gå långt då.
För dom kissar inte då utan vill bara in.
 
Nu har jag precis ätit en varm macka, ett glas vatten & min vitamin.
 
Sitter o letar recept nu, tänkte baka.
Har 2 st kelgrisar här.
 
Den ena sitter och den andra sover, sen somnar den andra o då sitter den andra.
 
Prins sitter just nu o kollar ut genom fönstret här i köket.
 
 
 
Så bekvämt de måste vara för nacken ?
 
 
Några bilder från igår.
 
Lila/blå hyacint i köket.
 
Stolarna ska inte stå där sen, satt dom där så länge.
Men inte hittat ngr fina än som passar in.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0