29 Nov - Träning, bak & tvätt.

Morgonen började senare än vanligt, satte klockan på 4.50 haha.
Upp och klädde på mig, ut med vovvarna sen var jag klar.
 
Vi var på gymmet vid 5.30 tiden.
 
Dagens träning - 14 min på crossen, 30 min på bandet, triceps träning.
Somnade självklart på soffan med vovvarna när jag kom hem.
Frös som fan, så jag fick ta pälsfilten.
 
Upp o målade mig, gick med vovvarna och stack till h&m för att köra gummiband.
Hade inga bra kvar.
 
Sen ringde mamma, så jag stack o hjälpte henne en snabbis.
Ringde morfar efter de.
 
Plockade fram margarin till bakningen, de skulle ju vara rumsvarmt.
Under tiden lagade jag mat, sorterade tvätt & bäddade.
 
Mitt i allt fick jag för mig att baka äppelkaka, så fram med mer saker.
Medan den var i ugnen rullade jag chokladbollarna ( som de så nätt o fint nu kallas ).
 
Igår bakade jag lussekatter, så nu har jag typ 80 st i frysen.
 
I morgon e jag hemma själv, så jag tänkte passa på o bjuda hit en gäst på middag mm.
 
 
17.oo började jag med tvätten.
Fick tvättat allt utom en kudde och ett påslakan.
Orkade inte ta de också.
 
Prins gillar ju o följa med ner i tvättstugan, så även idag fick han de.
Ligga i korgen, på varma handdukar e gutt.
 
Nä nu får jag ta o sluta med detta tramset, heej!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ha en jätte mysig 1:a advent o start på den nya månaden.. :)

2013-12-01 @ 11:13:06
URL: http://mylifeismyeverything.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0