5 Nov - Ingen rubrik!

I morse var jag astrött, men eftersom jag vill träna så asade jag upp röven ur sängen.
Va helt redo kl o5.oo
 
Vi stack ca 15 min senare, full rulle på gymmet 15 min senare.
 
Började med 10 min på cykel, intervall.
25 min crosstrainer, 30 min promenad på band och sen avslutade jag med 15 min cykel.
 
När vi kom hem så somnade jag i soffan.
Vaknade lite innan 10.
Låg kvar till 11 tiden.

Sabrina frågade om jag inte kunde komma en sväng, 15 min senare var jag hos henne.
Hemma igen vid 14.3o tiden.
 
Kissa av vovvarna, sen började jag med bakningen.
Fixade sedan maten.
 
Blev en snabbis till Mobilia ikväll, köpt hundmat.
 
När Nicko gick in o duscha, somnade jag i soffan haha.
 
Om en stund ska jag ta en iskall Cola Zero och rapa lite.
Sen hoppa i säng.
 
Träning & Trelleborg i morgon.
 
Tyvärr inga bilder idag.
Gymmet va inte lönt o ta kort på.
Naglarna har jag inte tagit kort på . . . men i morgon kommer de bilder.
 
Önskar ni se ngt ?
Hjälp mig, vad vill ni se ? Va inte så tråkiga. . . skriv!!!!!

Kommentarer
Postat av: Angelica

God Natt..

2013-11-05 @ 22:26:46
URL: http://mylifeismyeverything.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0