10 Okt - Ikea, ByggMax & Emporia.

 
Det var meningen att jag skulle gå upp kl 8 när klockan ringde, men jag hade sån jävla träningsvärk i röven o vaderna så jag somnade om . . .
Vaknade 10.30!!!!
 
Upp som fan, ut med hundarna . . Gjorde vid mig.
Sen stack vi o handlade på ByggMax.
Efter de blev det Emporia.
 
Nicko skulle ha en tröja inne på Sealife.
 
 
Ikväll mötte vi upp mamma & pappa på Ikea.
Dags för oss o handla. 
Vad köpte vi ?
De får ni se när vi ( Nicko ) satt i hopa de haha.
 
Idag provade vi ngt nytt till mat.
 
Och gott blev det.
 
Ikväll har vi dessutom degat på soffan.
 
Min lilla skrutt!
 
 
Aja, det var nog allt för idag !?

Lite tidsinställda inlägg kommer senare =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0