15 Okt - Kalops.

I morse ringde klocka o6.45
Ut med vovvarna, plockade undan och gjorde vid mig .
Sedan kom idioten o kollade på spisen.
Dummare jävel får man leta efter.
 
Mötte sedan upp Petra o Linus.
Linus skulle till tandläkaren. Sen gick vi in på Emporia.
 
Stack sedan till Netto, Petra skulle ha inneskor till Linus där.
Efter de stack vi till Paula.
Dom drack kaffe.
 
Jag kelade så klart med skrutten.
 
Blev kalops till mat. Provade Per Morbergs recept.
Va en snabbis hos mormor o morfar, morfar skulle ha hjälp med en sak.
 
Nu sitter jag i köket o surfar. Ätit youhurt & en macka.
Tänt ljus.
 
Ska snart hoppa i säng. Trött.
Klockan ringer före tocken i morgon.
 
Så . .sov gott
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Gillar Per Morbergs receptbok! :) Har du den? :) Kram

Svar: Nä det har jag inte, men mamma har. Så jag får väl låna de o kolla i den.Receptet jag provade var från nätet =)

Hur e de med dig ?
Kram
Bina Lakritz Prins

2013-10-16 @ 11:05:44
URL: http://lallinka.blogg.se
Postat av: Malin

Jaha, gör de! Har gjort flera recept därifrån. Favoriten är oxjärparna. Helt sjuka! :O :D Prova dom!

De är bara bra med mig! :) och med dig? Är ni iordning i lägenheten nu? :) kram

Svar: Ja jag får prova.Jo de e ok här! Nää, jag tror de kan dröja . . .
Kram.
Bina Lakritz Prins

2013-10-16 @ 21:01:58
URL: http://lallinka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0