23 Okt - God natt

I morse ringde klockan lite innan sju.
Jag är lika sur som vanligt när klockan ringer.
 
Men jag gick upp, gjorde mig klar . . . vovvarna sov ju så gott.
 
Sen ut med dom.
Regnade tyvärr idag med. Inte vovvarnas favoritväder om vi säger så.
 
Blev en lååång busstur idag, men oj så fina byar man fick se.
Ställe jag aldrig hört talas om.
Men som sagt, väldigt fina ställe. Ute på landet, där är det fint.
 
 
Idag blev det inget gym, fanns inte tid över till de.
Nicko duschade och så, sen blev det Emporia en runda.
Jag skulle kolla på tröja.
( Glömde kolla på Stadium, kom jag nyss på )
 
Vi gick in på Sealife & får favoritsäljare jobbade.
 
Testade den gröna Barbour, men usch va ful den var på.
Jag såg rent fyrkantig ut i den. Och den va trång, testade 10 & 12. 
Men lika trång över lökarna för de.
 
Nicko köpte en jacka. En ORANGE!!!
 
 
 
Testade Hunters nya stövlar.
Sjukt bra att dom har rem bak på, för oss med lite vader :P
Men, nu handlade vi jacka & tröja . . det får finnas lite gränser!!!
 
 

Det är inte klart, bara testade lite nu på kvällen när Nicko somnat.
Man får passa på då, hahaha.
 
Lite från köket.
 
 
 
 
Såå, nu har jag bjudet på en jävla massa fina bilder som alla är tagna idag.
Hoppas ni gillar dom lika bra som jag, haha.
 
Sov gott!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: girly

mysigt kök :)

2013-10-24 @ 00:18:02
URL: http://www.girlysworld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0