4 Okt - Trelleborg.

Klockan ringde o6.oo i morse.
Trött som fan, men ligger kvar o piggnar i ca 30 min haha.
 
Färdig & redo för Trelleborg 7.30
Det tog inte så många timmar som väntat
Va hemma igen vid 11.30 typ.
 
La mig på soffan lite.
Fick höra att Petra va på Emporia.
Ringde genast henne . . .bad henne kolla efter stickade tröjan på H&M jag ville ha.
O dom fanns.
Stack genast dit. Köpte ljusblå & vit.

Där ser ni även min vinröda som jag köpte igår + träningslinnet.
 
När Nicko kom hem stack vi till gymmet.
30 min cykel + 30 min band för min del + vader.



Kommentarer
Postat av: Angelica

Shopping kan man aldrig få nog av :)

2013-10-05 @ 11:12:59
URL: http://mylifeismyeverything.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0