8 Okt - Gokväll Gokväll.

Hejsan!
Då sitter jag åter i soffan.
 
Passar på o skriva lite i reklamen.
 
Ser på tv3.
 
Idag blev det som vanligt gymmet. Känns så himla skönt o träna.
Hatar ju att jag behöver cykla, men efteråt känns de så skönt.
Sen gick jag efter cyklingen.
 
Där försvann 169 kal + 250 kal. Gött!!!
 
 
Blev en sväng till Malmborgs Erikslust.
Köpte lite till maten, mer kalvstek & lite sånt.
 
När vi kom hem, blev det till att laga kalops.
Det blev faktiskt gott!
 
Jag har varit hos mamma & pappa på middag ikväll.
Sen lockade jag med mamma hem till mormor & morfar.
Fikade o snackade skit.

Sen har jag rakat benen för er som är nyfikna hahaha.
Prata med Petra i telefonen, kom fram till att vi ska göra Svarta Madam i mor hahahha.
Nä skoja, hon kommer skita på sig.
 
Men jag ska dit i mor när jag gått med vovvarna, sen stannar jag där till Nicko slutar.
 
Idag kom våra fina träningskläder som Nicko beställt på nätet.
Nyfiken ? bilder kommer i morgon =)
Ska ha brallorna på mig i mor när vi tränar.
 
 
Mormor o jag snackade om att jag hatar när det regnar.
Vem fan vill ha mascara i hela ansiktet typ.
 
Då kom hon ihåg att jag hade haft simglasögon på mig en gång när jag skulle cykla o handla.
O då tror ni jag e tossig, men så är inte fallet!!
För det va snöstorm!!
 
Så jag packade in mig i vinterkläder, mössa , halsduk mm o självklart simglasögon!
 
 
Hahah man ser fan inte klok ut, men vem fan bryr sig ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0